Inte en ledig stund

Som vanligt var det ett tag sedan jag bloggade. Det blir helt enkelt ingen tid. Ska försöka ge en liten blick över vad jag haft för mig på sistone, förutom vanliga grejerna med torsdagsquiz och söndagshäng.

Senaste helgen var riktigt rolig. På lördagen var det jobbfest på Ästad gård. Det var lekar på dagen med trekamp och roliga tävlingar. Sedan grillade vi, badade bastu, slängde oss i snön, badade i en iskall sjö, badade badtunna. Sedan middag och dans. Mycket skoj. Och dricka :)

Jag var med i gröna laget :)

 

På söndagen jobbade jag extra typ hela dan. Men dessförinnan hade jag varit på dansföreställning med Laxbuggarna. Katta är en av tränarna och det var en riktigt rolig och häftig show.

Film och bilder finns här.

 

Och så den här veckans packade schema:

 

  • Måndag: vi var hos Anna och bakade en massa julgodis och kakor. Tog hela kvällen, mycket goda saker blev det.
  • Tisdag: Förutom jobbet har jag haft FYRA grejer inplanerade idag: Handla julklappar med pappa, träna, handla grejer inför imorgon, samt kolla in Extended version av Sagan om de två Tornen.
  • Onsdag: Pepparkakshustävling hos Svante. Sedan premiär för The Hobbit på bio.
  • Torsdag: Jubileumsquiz på Foxen. Hundrajubileum och en massa roliga grejer.
  • Fredag: Några öl med jobbkompisar.
  • Lördag: Åka till Göteborg med gänget till en inflyttningsfest, samt GBG-häng.
  • Söndag: jul på Liseberg.

 

Det är mycket att göra, och snart är det jul. Jag har kul och det är lugnt just nu, även om det är dåligt med sömn för närvarande :)

 

Förresten, imorgon är det 121212