Lääänge sedan sist

Nu har det visst gått en hel månad sedan jag skrev sist. Så mycket för att uppdatera ofta. Men jag har gjort så mycket, varit så upptagen och haft så roligt att jag tycker att jag har anledning.

 

Jag har jobbat som insändarredaktör i ett par veckor nu. Det är faktiskt väldigt roligt, och jag trivs jättebra. Det är roligt att vara med i hela processen, från att välja ut vilka som får vara med, redigera, göra sidan och allt annat. Samt skriva en liten ruta längst upp på sidan med =)

 

Jag har hängt väldigt mycket med mina kompisar sedan sist. I stort sett hela tiden. Tror jag har snittat på 1,5 dagar i veckan då jag varit hemma hela kvällen. Resten har jag varit med mina vänner. Vi har haft så roligt, vare sig det har varit filmkvällar, fester, rest till Ullared, lagat mat, flyttat, gått på bio, firat midsommar eller bara hängt. Roligt hela tiden, och jag är så glad att ha sådana vänner.

 

På midsommar har vi till exempel roliga lekar

 

Det känns som det kommer bli en bra sommar. Och på söndag kommer Lauren och ska vara här i 1,5 vecka. Så det blir nog inte så mycket bloggat på ett tag igen, men nu har jag startat igen i alla fall.