Trevlig dag på jobbet

I dag har jag haft mycket att göra på jobbet, men det har varit nice ändå. Detta såklart för att jag imorgon, fredag, ska resa iväg!

 

På jobbet i dag var Stampens nye chef på besök, liksom Elin och Theodor. Det andra besöket var roligare.

Jag har också lärt upp min efterträdare på insändarredaktörsposten det mesta jag kan.

 

Imorgon reser jag iväg, men jag har inte riktigt hunnit tänka på det.

De senaste dagarna har det nämligen varit fullt upp.

Jätterolig charter-fest i lördags. Väldigt lyckat hemma hos Anna och Linus. Jag var pilot.

 

söndag, åkte till Småland för att fira mormor.

 

Måndag. Var i Göteborg och såg Eddie Izzard tillsammans med Daniel. Jag såg honom 2009, men den här gången var det ännu bättre! Två fantastiska timmar med mycket galen humor om allt möjligt.

 

 

I onsdags var det HBK-match. De fortsätter att spela oavgjort, men spelade riktigt dåligt. Tråkig match.

 

Och däremellan har jag tvättat.

 

Och så ikväll har jag börjar packa. För imorgon drar jag till USA!!!

 

Jag, Andreas och Henric ska till USA:s västkust ett par veckor. Åka runt, turista, träffa kompisar, äta god mat och bara ha det fint.

 

Och min första betalda semester någonsin. Bara det är konstigt.