Bra födelsedag

I helgen som gick fyllde jag år, och det var en riktigt bra helg.

Helgen innan var jag i Getinge och blev där firad med tårta och paket.

I lördags var det typ 13 pers här och vi hade en jätterolig fest, kollade på Melodifestivalen och gick sedan ut.

 

Jag fick sova ut både lördag och söndag, och fredagkvällen åt jag smörgåstårta och kollade på Armageddon.

 

En jättebra helg, helt enkelt!

 

Något som inte har gått så bra är dock Rangers start på NHL. Hälften vinster, hälften förluster, typ. Lite skakigt, men jag tror på det här ändå. Rick Nash har börjat bra i Rangers, så det är bra.

 

Btw, Melodifestivalen var inte jättebra. En bra låt, Yohio, men annars sämre startfält än brukligt. Skärpning!

 

På jobbet rullar det på, men vet inte hur det blir efter februari. Men snart vet jag det förhoppningsvis. De senaste veckorna har jag hur som helst både varit på Folk&Familj, redigerat, skrivit på webben, varit i Hylte och skrivit för Halmstad. Tur att man är bra på multitasking :)